Carlijn Coacht: veel kennis over moeilijke zorgvragen
en begeleiding op maat

Deze tekst is het beste te lezen op je laptop of computer
Waarom kiezen voor Carlijn Coacht?
Als je hulp nodig hebt die niet binnen de standaard zorg valt, kan het lastig zijn om die te regelen. Ik kan je daarbij helpen. Samen kijken we naar wat jou tegenhoudt om de juiste hulp te krijgen of te houden, en lossen we die problemen op. Zo kun je weer verder.
Ik heb veel ervaring met moeilijke zorgvragen. Ik help mensen en bedrijven om overzicht en grip te krijgen. Of het nu gaat om het regelen van de juiste hulp, begeleiding bieden, of zorgproblemen oplossen. Ik sta voor je klaar.
Mijn werk bestaat uit:
- begeleiding
- het regelen van de juiste hulp voor jou
- zorgen dat iedereen die jou helpt goed met elkaar overlegt
Zo komen we samen tot een oplossing die echt werkt.
Het begint met aandacht: goed luisteren naar jouw verhaal. Ik zorg dat ik begrijp wat er speelt, en ik kijk naar wat er mogelijk is. Samen maken we een plan dat bij jou past.
Met meer dan 20 jaar ervaring in de zorg, en veel kennis van maatwerk, werk ik door heel Nederland. Bedrijven en particulieren schakelen mij in om snel oplossingen te vinden. Zo maken we de zorg weer werkbaar.
Begeleiding bij moeilijke zorgvragen
Ik help volwassenen die te maken hebben met moeilijke zorgvragen. Mijn hulp is op maat voor jouw situatie.
Ik heb ervaring met veel dingen waar je hulp voor nodig kan hebben. Dit zijn bijvoorbeeld neurologische, psychische en lichamelijke ziektes. Zoals niet-aangeboren hersenletsel (NAH), autisme, hoogbegaafdheid, hoarding, spierziekten, of andere moeilijke zorgvragen. Samen zoeken we naar hulp die echt bij jou past.
Ik heb veel ervaring met het helpen van mensen met meerdere problemen. In elke situatie werk ik samen met jou en je omgeving om de beste zorg en hulp te regelen.
Mijn aanpak is persoonlijk en betrokken. Mijn doel is om je te helpen een stabieler, veiliger en zinvoller leven te leiden.
Ervaren met zorg op maat
- Begeleiding op maat: Praktische zorg die past bij jouw dagelijks leven.
- Hulp bij moeilijke situaties: Bijvoorbeeld bij zorg die moeilijk te voorspellen is of waarbij veel verschillende dokters betrokken zijn.
- Samenwerking: Ik werk samen met jouw familie, dokters en andere mensen. Ook heb ik een eigen netwerk van hulpen waarop ik kan terugvallen.
- Persoonlijke zorg: Ik luister zonder oordeel en zoek samen met jou naar een aanpak die werkt voor jouw situatie.
- Advies voor vastgelopen zorg: Ik help bedrijven om ingewikkelde situaties te snappen en problemen op te lossen. Met mijn adviezen kan het zorgteam de hulp weer op de juiste manier oppakken.
Mail of bel op voor de juiste hulp
Ik werk door het hele land en ben er voor jou. Ik help je als je geen hulp hebt, of als de hulp niet past. Mail of bel mij om te praten over wat ik voor je kan betekenen. Samen kunnen we meer dan je denkt.
Voor wie is Carlijn Coacht?
Ik help volwassenen met een ingewikkelde hulpvraag, waar gewone zorg niet genoeg is. Dit kan gaan om mensen met:
- Meerdere problemen tegelijk, zoals mentale klachten, eenzaamheid en geldzorgen. Ik help hen om beter hun grenzen aan te geven. Zo worden ze minder snel uitgebuit.
- Zorgmijdend gedrag, waar vertrouwen en geduld nodig zijn. Samen bouwen we aan een veilige basis, zodat hulp niet meer eng voelt.
- Een moeilijk verleden, zoals misbruik of uitbuiting. Dan bied ik hulp die rekening houdt met wat er is gebeurd. Ik zorg ervoor dat de persoon altijd centraal staat in gesprekken met instanties of andere soorten hulp.
- Een onstabiele thuissituatie, zoals vervuiling of dreiging van dakloosheid. Ik bied praktische hulp en emotionele steun, en zorg voor rust en overzicht in crisis situaties.
Ik help niet alleen mensen die zelf zorg nodig hebben. Ik help ook bedrijven en beleidsmakers. Ik denk mee over lastige situaties en werk samen met hen aan oplossingen.
Samen maken we haalbare stappen vooruit.
Zorg aanbod
Ik geef zorg op maat die is aangepast aan jou. Ik bied intensieve hulp voor situaties waarin simpele oplossingen niet genoeg zijn. Dit is bijvoorbeeld zorgmijding, of verstandelijke beperking samen met drugs of alcohol gebruik. Door mijn ervaring en invoelende aanpak help ik mensen goed. Zo krijgen ze weer grip op hun leven en voelen ze zich beter.
Een mix van verschillende soorten hulp
voor degenen die ik help en de mensen om hen heen
Elke situatie vraagt om een unieke aanpak. Hier zijn voorbeelden van wat ik extra kan bieden in moeilijke zorg situaties:
- Herstellen van vertrouwen:
Voor iedereen neem ik de tijd om een band op te bouwen. Daarna beginnen we pas met de andere doelen.
Mensen hebben vaak al veel meegemaakt voor ze bij mij komen. Het herstellen van vertrouwen kun je niet overslaan of haasten. - Crisis hulp: Wanneer er onveiligheid is, zorg ik snel voor overzicht en hulp. Bijvoorbeeld door te zorgen dat ruzie niet erger wordt. Of door samen te werken met andere organisaties die helpen. Ik zorg dat iedereen goed met elkaar praat en dat we samen werken aan één doel.
- Omgeving verbeteren: Ik werk soms met mensen die een vervuild huis hebben. Die help ik om te zorgen dat het weer schoon en gezellig wordt èn blijft. Als alleen wonen niet meer kan, help ik om uit te zoeken wat wèl past.
- Grenzen aangeven: Veel mensen vinden het moeilijk om hun grenzen aan te geven. Hierdoor kunnen anderen misbruik van hun maken. Ik help hen om te leren hoe ze beter voor zichzelf kunnen zorgen.
- Samenstellen van zorg: Ik help je om de juiste hulp te krijgen. Als er meerdere instanties helpen zorg ik dat iedereen goed samenwerkt.
- Balans: Voor mensen die het moeilijk vinden om hun gevoelens in balans te houden, help ik om te zorgen dat ze zich fijn en rustiger voelen. Als het nodig is werk ik samen met de dokter of een andere hulp.
Waarom kiezen voor Carlijn Coacht?
Normale begeleiding stopt soms stopt bij praktische hulp. Ik geef praktische hulp en hulp bij het omgaan met je gevoelens, en hulp bij het omgaan met je omgeving. Als dingen moeilijk zijn maak ik ze makkelijker, en zorg ik ervoor dat je snapt hoe het beter kan. Ik kijk samen met jou hoe het komt dat het niet goed gaat. Wee zoeken samen hoe het anders kan. Jij kiest zelf wat je hiervan wil doen.
De mens is het belangrijkst
Bij mijn zorg ben jij het belangrijkst. Samen werken we aan balans, ik houd rekening met wat jij nodig hebt. Zo krijg je weer grip op je leven. Ik zorg voor een oplossing die blijvend is. Daarbij werk ik samen met jou, en met de mensen om jou heen.
Wil je weten wat ik voor jou of je naasten kan betekenen? Bel of mail mij, dan praten we over wat je nodig hebt.
Heb je vragen? Bel of app mij!
Over Carlijn
Als dochter van een verpleegkundige ben ik groot geworden met het zorgen voor anderen. Zorg bieden is voor mij meer dan alleen een beroep; het geeft me energie en plezier.
Ik zie details snel en goed, en voel me betrokken bij mijn cliënten. Ik werk dagelijks stap voor stap aan het verbeteren van hun kwaliteit van leven. Ook ben ik geduldig en creatief. Wat me anders maakt dan anderen is dat ik snel zie wat er nodig is en goed kan samenwerken.
Ik geloof in verbinding: luisteren zonder meteen een mening te vormen, vertrouwen opbouwen en samen werken aan verbetering. Mijn liefde voor kunst en schoonheid helpt mee in mijn werk. Juist als de zorg vraag moeilijk is, vind ik bijzondere en mooie oplossingen.
Met mijn ervaring bij ingewikkelde zorg kijk ik niet alleen naar wat niet goed gaat, maar vooral naar de mens die het moeilijk heeft. Ik wil mensen begeleiden op een manier die ze sterker maakt. Dat doe ik met respect voor hun karakter en hun omgeving.
De oplossing die past, kan verschillend zijn:
- vrede hebben met je situatie
- verandering binnen wat voor jou vertrouwd en veilig is
- nieuwe dingen leren om het helemaal anders te doen
Wat past bepaal je zelf, en ik kan je helpen om te kiezen.
Het is mijn doel om mensen te helpen om sterker te worden en hun eigen keuzes te maken, zodat ze veilig, gezond en gelukkig kunnen zijn.
De kracht van samenwerking
Samenwerking is de basis van mijn aanpak. Ik werk samen met andere hulpen, zoals verpleegkundigen, ervaren begeleiders en andere mensen. Hierdoor is er altijd de juiste kennis om aan je te helpen.
Voorbeelden van samenwerking:
- Samen zorgplannen maken voor moeilijke zorg vragen.
- Bij crisis verschillende soorten kennis bij elkaar brengen.
- Delen van kennis en ervaring om de beste zorg te geven.
Mensen waar ik mee samenwerk
en die ik graag in het zonnetje zet
- EigenWijze Begeleiding
Marieke vult mijn werk goed aan. Ze weet veel over kinderen en jongeren, ook als ze bijvoorbeeld autisme hebben. Door samen te werken kunnen we mensen van alle leeftijden helpen. We zorgen voor een oplossing die ècht werkt. - KOOLCOACH
Jan helpt je om te groeien als persoon. Zo kun je naast het werken aan ingewikkelde dingen met mij, ook goed werken aan je eigen groei. Samen met Jan zorgen we ervoor dat je je nu en in de toekomst beter voelt. - GewoonAngela
Angela is verpleegkundige en helpt net als ik bij de moeilijke hulp vragen. Als ik vrij ben kan Angela je helpen. Samen zorgen we dat je er niet alleen voor staat. - Zorgverleenders
Willem is er goed in om zich aan te passen aan wat je nodig hebt. Of je nu praktische hulp nodig hebt of hulp bij het omgaan met je gevoelens, samen met Willem zorgen we dat je de hulp krijgt die bij je past. - Stichting Hands2Help
Deze stichting geeft mensen tijdelijk hulp, als ze het even moeilijk hebben. Zo kun je het sneller weer zelf. Samen kunnen we helpen bij de grote en kleine hulp vragen. - Daans Magazijn
Daan’s Magazijn zorgt voor praktische hulp. Ze kunnen spullen geven aan mensen in nood. Samen met Daan's Magazijn zorgen we dat mensen in nood de hulp krijgen die ze zo nodig hebben.